La tua vita non passera

Dupa cum spune si numele, viata nu trece doar asa pentru noi toti. Voi incerca sa imi prezint perspectiva asupra vietii, in general, privita atat din tara cat si din strainatate. Mesajul meu sper sa fie clar, onest, plin de demnitate si respect pe de o parte, iar pe de alta parte sa sensibilizeze spiritele umane...


Au trecut cele două săptamani minunate alături de echipa "Alexa 2k10", două săptamani în care am reuşit să cunosc oameni excepţionali de care m-am ataşat foarte mult. Mă declar foarte mulţumită de toată experienţa aceasta...m-a ajutat să îmi depăşesc emoţiile, lucru ce mă preocupa înainte de a pleca în "Caravana CUZA". Am revenit acasă (în camera de cămin care pentru mine e ca acasă) şi aştept cu nerăbdare să merg de Paşte să o vad pe sora mea mai mică...(nu am mai vazut-o de aproape 2 luni)... Mă cuprinde puţin melancolia gândindu-mă la copilăria mea şi la sărbătorile de Paşte petrecute în familie atunci cănd stăteam pe lânga mama şi o tot intrebam de ce se fac ouă roşii, admiram curaţenia făcută şi uneori făceam dezordine, că doar mama ne ierta şi făcea dezordinea ordine... cred din toate punctele de vedere ea face din dezordine ordine... Ok, revenind... Paştele este un bun prilej de a sărbători alături de familie aşa că "Nu rataţi nicio secundă!"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About this blog

Câte ceva despre mine, despre noi, de ce nu și despre voi...?

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
Iasi, Romania
Sunt doar eu...simplu Veronica...