La tua vita non passera

Dupa cum spune si numele, viata nu trece doar asa pentru noi toti. Voi incerca sa imi prezint perspectiva asupra vietii, in general, privita atat din tara cat si din strainatate. Mesajul meu sper sa fie clar, onest, plin de demnitate si respect pe de o parte, iar pe de alta parte sa sensibilizeze spiritele umane...



Ziua de 27 februarie a fost exceptionala. Asociatia Tinerilor Basarabeni din Iasi a organizat o sezatoare cu scopul de a reveni la vechile obiceiuri din popor. Am participat cu mare drag la acest eveniment deoarece a fost placut sa lucrez pentru a cofectiona martisoare, iar in acelasi timp sa ma distrez. Am invatat lucruri noi alaturi de colegii mei despre societatea in care au trait bunicii nostrii si cred ca nu ar trebuii sa uitam vreodata ceea ce suntem si cum ne-am format.
Pot spune ca evenimentul a fost organizat cu mare drag, cu o seara inainte am facut celebrele placinte pentru a intampina oaspetii.
Cu alte cuvinte, sper ca mereu sa ne intoarcem la obiceiurile strabune pentru ca ele confera autenticitate si originalitate poporului roman!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About this blog

Câte ceva despre mine, despre noi, de ce nu și despre voi...?

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
Iasi, Romania
Sunt doar eu...simplu Veronica...