La tua vita non passera

Dupa cum spune si numele, viata nu trece doar asa pentru noi toti. Voi incerca sa imi prezint perspectiva asupra vietii, in general, privita atat din tara cat si din strainatate. Mesajul meu sper sa fie clar, onest, plin de demnitate si respect pe de o parte, iar pe de alta parte sa sensibilizeze spiritele umane...



E prima zi de primavara! Ce emotie pentru toata vietatea... tot universul zambeste si se bucura de fiecare clipa! Cu toate ca existenta problemelor ne fac viata destul de grea, sa incercam sa ne bucuram de tot ceea ce ne inconjoara si de ce nu sa imbunatatim ceva daca ne sta in putere... Iubesc lumea aceasta si nu vreau sa mint cand spun acest lucru si cred ca fiecare am putea spune ca iubim... tot ceea ce se afla in sufletul nostru, langa noi, pe strada, la muzeu, la o intrunire si a.m.d. Cred ca am fi mai fericiti daca am cauta cu adevarat in interiorul nostru si asa am gasi ceva frumos de care nici nu stiam sau nu doream sa descoperim pentru ca ne era frica sa aratam si celorlati.
Eu, de exemplu am realizat ca daca vreau pot face chiar si ceea ce am crezut ca nu voi face niciodata si asa am facut multe persoane dragi sa fie mandre de mine si de modul in care m-am transformat si recunosc ca am "crescut" in sensul bun si astfel am adus zambetul pe buzele parintilor, in special mamei. Dar spre deosebire de aceasta multumire din partea mamei, mai importanta e multumirea fata de mine insami.
Asa ca nu e deloc greu sa ne infruntam temerile... important este sa existe vointa si perseverenta pentru ca e posibil ca nu din prima incercare sa obtii ceea ce iti doresti si stim cu totii acest lucru "Cu pasi marunti ajungi in varful muntelui"... Asa ca sper din tot sufletul ca pentru fiecare dintre noi, "copii ai Universului" sa existe un drum ascensor cat mai frumos si placut pentru ca langa noi vor veni mai multi "urcatori ai muntelui"...unii vor urca mai repede, altii mai incet, iar altii pot esua la un moment dat, dar esecul te face mai puternic! Sa nu-ti fie frica sa urci!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About this blog

Câte ceva despre mine, despre noi, de ce nu și despre voi...?

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
Iasi, Romania
Sunt doar eu...simplu Veronica...