La tua vita non passera

Dupa cum spune si numele, viata nu trece doar asa pentru noi toti. Voi incerca sa imi prezint perspectiva asupra vietii, in general, privita atat din tara cat si din strainatate. Mesajul meu sper sa fie clar, onest, plin de demnitate si respect pe de o parte, iar pe de alta parte sa sensibilizeze spiritele umane...




















Fiind studenta la Universitatea"
Alexandru Ioan
Cuza
"Iasi la Facultatea de Matematica am fost "luata de val" de ideea de merge prin tara pentru a le povesti liceenilor despre viata de student si despre cat e de "fain la Cuza". Initial am avut mari emotii in legatura cu training-urile la care am participat, pentru ca nu stiam la ce sa ma astept. In cadrul training-urilor am fost grupati cate 15 studenti, cate un reprezentant de la fiecare facultate, formandu-se astfel 3 grupe mari si anume: "15 PENTRU VIITOR", "ALEXA 2K10", "PASI SPRE CUZA". Scopul studentilor UAIC este acela de a informa elevii in legatura cu paleta de domenii din cadrul Universitatii noastre. Drept sa spun daca ar mai fi sa aleg o data as alege...UNIVERSITATEA "ALEXANDRU IOAN CUZA"!



As vrea sa mai adug faptul ca TOTI alcatuim un TOT si in acelasi timp fiecare reprezinta o individualitate proprie, autentica si originala si cred ca ceilalti vor vedea in noi ceea ce vor vrea ei asa ca "FELICITARI DRAGI COLEGI! VOM REUSI!..."
totodata pot spune ca Timpul trece...tic-tac pentru noi toti nimeni nu scapa de el... si e foarte important sa facem cu totii alegerea potrivita personalitatii noastre pentru ca in final sa fim "cel fericit" si nu unul din cei ce plang. "Vointa inseamna putere" aceste cuvinte mi le spune mereu un prieten si cred ca totul se afla ascuns in interiorul nostru trebuie doar sa cautam mai bine. Revenid la subiectul deschis, Caravana Cuza este alcatuita din oameni de valoare, cu principii si cu mari sperante pe viitor. De aceea cu totii vom incerca sa facem o treaba cat mai buna, asa ca"la treaba"!

1 comentarii:

LA TREABA VERONICA :d AVEM PLIANTE DE IMPATURIT :d ...

Trimiteți un comentariu

About this blog

Câte ceva despre mine, despre noi, de ce nu și despre voi...?

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
Iasi, Romania
Sunt doar eu...simplu Veronica...