La tua vita non passera

Dupa cum spune si numele, viata nu trece doar asa pentru noi toti. Voi incerca sa imi prezint perspectiva asupra vietii, in general, privita atat din tara cat si din strainatate. Mesajul meu sper sa fie clar, onest, plin de demnitate si respect pe de o parte, iar pe de alta parte sa sensibilizeze spiritele umane...



Atunci când vezi o oportunitate se întâmpla ca Universul să lucreze pentru tine și chiar să-ți propună să-ți urmezi calea. Astăzi am avut parte de un moment în care am simțit cu adevărat cum Universul îți vorbește și îți oferă mai multă încredere în tine însuți și in visul tău de a-ți realiza drumul. E uimitor să vezi oameni care au încredere în tine deși nu te cunosc decât de câteva ore, e uimitor să vezi vezi natura care se dezvolta în fiecare secundă, e uimitor sa vezi atât de multă culoare, e uimitor să te regăsești pe tine prin conversație cu ceilalți, e uimitor să te simți uimitor doar pentru că ești TU...

1 comentarii:

True...
E atat de bine sa fii tu, si sa fii fericit ca poti fi tu, fara masti, fara role-playing, fara nimic. Si da, azi chiar ca a inverzit totul...

Trimiteți un comentariu

About this blog

Câte ceva despre mine, despre noi, de ce nu și despre voi...?

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
Iasi, Romania
Sunt doar eu...simplu Veronica...