La tua vita non passera

Dupa cum spune si numele, viata nu trece doar asa pentru noi toti. Voi incerca sa imi prezint perspectiva asupra vietii, in general, privita atat din tara cat si din strainatate. Mesajul meu sper sa fie clar, onest, plin de demnitate si respect pe de o parte, iar pe de alta parte sa sensibilizeze spiritele umane...


Astăzi mă gândeam la diverse chestii unele mai bune, unele mai puțin bune, printre care și la faptul că în fiecare moment există o competiție între noi toți, o concurență vizibilă pentru unii, mai puțin vizibilă pentru alții. Mă refer la faptul că în fiecare clipă ne gândim totuși ce s-ar întampla dacă ar fi o persoană mai bună decât noi într-un anumit domeniu... Dacă ar dovedi că merită toată atenția altora, deși nu au urmat cursuri speciale, dacă oarecum noi ne-am simți amenințați de posibilele abilități ale acelei persoane, cu toate că noi am progresat pe baza unor fundamente teoretice sigure...
Cred că ține de experiență, de modalitatea de percepere a vieții, a conținutului, a substanței lucrurilor... Firea noastră e să judecăm, nu doar în sensul de raționare, însă să stăm strâmb și să vedem drept, fiecare ne câștigăm respectul prin ceea ce suntem și ceea ce gândim, nu ceea ce am vrea să părem...
Ce s-ar întâmpla dacă toată viața ti-ar fi dată peste cap de cineva care îți spune că faci aceleași lucruri și nu impresionezi prin nimic, că de fapt nu ai evoluat? Ce s-ar întâmpla dacă într-o dimineță monotonă, comună, obișnuită cineva ti-ar spune că de fapt ești atât de profund încât îi este frică să deschidă poarta spațiului tău pentru că ar putea fi neputincios să intre? Oamenii cu adevărat valoroși sunt chiar lângă noi, trebuie doar să credem în ei...

1 comentarii:

felicitari, in primul rand pentru blog,
iar in al doilea rand pentru minunatele postari. chiar m-a impresionat articolul.succes in continuare

Trimiteți un comentariu

About this blog

Câte ceva despre mine, despre noi, de ce nu și despre voi...?

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
Iasi, Romania
Sunt doar eu...simplu Veronica...