La tua vita non passera

Dupa cum spune si numele, viata nu trece doar asa pentru noi toti. Voi incerca sa imi prezint perspectiva asupra vietii, in general, privita atat din tara cat si din strainatate. Mesajul meu sper sa fie clar, onest, plin de demnitate si respect pe de o parte, iar pe de alta parte sa sensibilizeze spiritele umane...


Visam cândva să văd lumea, să îmi fac prieteni, să descopăr necunoscutul cu toate că îmi era frică... Acum mă bucur de momentele frumoase pe care viața mi le oferă pentru că ele sunt la tot pasul... Cu câteva zile în urmă am participat la un eveniment foarte plăcut alături de colegele mele, cele mai extraordinare persoane, pentru a a-i aminti Olgăi, sărbătorita, că am petrecut un an deosebit alături de ea și pentru a număra secundele vieții... ele(secundele) țin cu încăpațânare să ne amintească faptul că timpul trece sau noi trecem prin el, mă rog, deci suntem taxați într-un fel sau altul.
Revenind la subiectul în discuție, eu, Mimi și Olga am vrut să imortalizăm câteva clipe așa că ne-am pus pe iarba să privim cerul și am oprit timpul... Acestă fotografie îmi amintește de tinerețea mamei mele și de faptul că îmi doream foarte mult să fiu ca ea și se pare că am moștenit multe elemente frumoase și valoroase.
Vă pup, fetelor și vă mulțumesc pentru că existați...Vi ringrazio per essere...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About this blog

Câte ceva despre mine, despre noi, de ce nu și despre voi...?

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
Iasi, Romania
Sunt doar eu...simplu Veronica...