La tua vita non passera

Dupa cum spune si numele, viata nu trece doar asa pentru noi toti. Voi incerca sa imi prezint perspectiva asupra vietii, in general, privita atat din tara cat si din strainatate. Mesajul meu sper sa fie clar, onest, plin de demnitate si respect pe de o parte, iar pe de alta parte sa sensibilizeze spiritele umane...




Din punctul meu de vedere, universul e incredibil... Incercam mereu sa aflam cum s-a creat, ce se intampla in fiecare secunda acolo, insa nu ne dam seama cat de mult conteaza de fapt acea secunda pentru intregul univers! Referindu-ne acum la noi, umanitatea as putea spune ca suntem prea grabiti sa mai acordam atentie la toate amanuntele existentei noastre pe Terra. Viata este relativ scurta, problema este cum incercam noi sa o facem cat mai lunga si "placuta" pentru noi si semenii nostrii. Eu, personal, ma gandesc uneori daca pot face lumea mai putin trista doar cu simpla mea prezenta si de multa ori chiar reusesc sa transmit energia mea pozitiva si celorlalti si aceasta ma face sa am simt mai bine...incercati si voi!

1 comentarii:

Ai dreptate universul este interesant, si prea putina lume se mai mira la lucrurile mici.

Trimiteți un comentariu

About this blog

Câte ceva despre mine, despre noi, de ce nu și despre voi...?

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
Iasi, Romania
Sunt doar eu...simplu Veronica...