La tua vita non passera

Dupa cum spune si numele, viata nu trece doar asa pentru noi toti. Voi incerca sa imi prezint perspectiva asupra vietii, in general, privita atat din tara cat si din strainatate. Mesajul meu sper sa fie clar, onest, plin de demnitate si respect pe de o parte, iar pe de alta parte sa sensibilizeze spiritele umane...





Non posso stare zitta! Voglio dire che questa vita e cosi importante per tutti... Ogni persona ha qualcosa di speciale, ma dobbiamo volere di conoscere il mondo e il sua regola... Io amo la vita e sono contenta che ho trovato persone con un cuore grande. Voglio dire pure che mi fido in miei amici. Ringrazio Dio per miei amiche Olga, Mimi, Maria e Elena e spero che loro saranno cosi per sempre! E perche la vita non passera, voi sapiete meglio, ho sempre miglior pensieri per tutti!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About this blog

Câte ceva despre mine, despre noi, de ce nu și despre voi...?

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
Iasi, Romania
Sunt doar eu...simplu Veronica...