La tua vita non passera

Dupa cum spune si numele, viata nu trece doar asa pentru noi toti. Voi incerca sa imi prezint perspectiva asupra vietii, in general, privita atat din tara cat si din strainatate. Mesajul meu sper sa fie clar, onest, plin de demnitate si respect pe de o parte, iar pe de alta parte sa sensibilizeze spiritele umane...




Undeva in univers ne aflam si noi, fiecare cu "codul" sau unic cu o personalitate interesanta, cu o perspectiva divergenta sau convergenta si multa altele. Pentru mine fiecare persoana e speciala si contribuie intr-un anumit fel la dezvoltarea societatii. Important este s a vrem sa facem "ceva" pentru noi insine si pentru cei de langa noi. Un amic imi spune mereu "Daca ai vointa ai putere!" si cred ca este perfect adevarat, deoarece totul depinde de noi si de dorinta de a realiza anumite obiective. De aceea timpul trece mereu in favoarea noastra atunci cand facem lucruri importante. Dar sa privim lucrurile si din alta perspectiva... Pot zice ca eu sunt norocoasa pentru ca viata mi-a dat posibilitatea de a alege, insa exista persoane care nu isi pot zice "Astazi vreau sa traiesc din deplin...sa ii fac pe ceilalti fericiti! " . Dar stiti de ce? Este ingrozitor pentru cei ce au probleme foarte grave de sanatate, cei care se gandesc "Pentru ce mai traiesc daca nu pot face nimic pentru cei de langa mine? Sunt o adevarata povara!". Aceste framantari devin mai profunde atunci cand dai peste indiferenta si nepasare. Eu am incercat mereu sa vad dincolo de aceste "imperfectiuni ale vietii" si am zis ca viata nu trece in van, chiar daca exista suferinta... Asa ca sa stiti totul este bine cuantificat, iar noi nu suntem doar un simplu numar, ci o entitate!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About this blog

Câte ceva despre mine, despre noi, de ce nu și despre voi...?

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
Iasi, Romania
Sunt doar eu...simplu Veronica...